småbrorsor, varför finns de??

När jag gick i morse, gick jag på toa sen ner och började göra frukost. Min lillebrorsa hade tagit fra det han skulle ha (O'boy,mjölk och vispgrädde på burk) så började jag ta fram alla andra saker vi skulle ha. Vi började bråka för att han inte hjälpte till utan satte sig ner och började äta. Sen kom pappa ner ( mamma fick sovmorgon för att hon ska jobba natt) När vi satt och åt,lät min brorsa HELA tiden!!! jag sa : kan du vara tyst!? men han fortsatte låta! vi hade ingen normal osthyvel så jag fick ta en en med en jultomte XD då sa pappa :är det jul redan. Då svarade jag : det är en hustomteXD då sa min brorsa : jultomte,jultomte!! Då skrek jag lite tyst : HÅLL KÄFTEN!!!! då fick jag skäll från pappa! Min brorsa sa: nej tomten kommer från 7milaskogen (där bor Nalle Phu "/)  Jag sa : nej,där bor bara mesar så du bor där hela tiden

 Ibland kan han vara schyst men det är inte ofta. Så varför finn småbrorsor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0