mammas jobb (igen)

Jag är på mammas jobb. Jag skulle ha fiskat, men Sebastian (min brorsa) skulle ta med en kompis och enligt mej så ska typ följa med  hela tiden! så jag beslöt att "jobba" (hehe) King fick oxå följa med, annars så skulle han vara ensam hela dagen. När vi åkte så satt King och kollade på oss som för att säga : Hallo,  vart ska vi?? XD  När mamma väckte mig i morse så var klockan halv 6. Jag som har sovit till 08:30/09:00 så kändes det som om jag var en zoombie XD men nu är jag "pigg" eller piggare.  När King springer med oss när vi ska hämta nåt och vi går tillbaka missar han alltid dörren så vi får ropa tillbaka honnom. Eftersom golvet är halt så halkar han bara runt XD det är jättekul. Glömde jag säga att vi är ensamma ovanför Eurostop? vi var ensamma på HELA Eurostop  när vi kom.

 Jag  06:45



Skriver senare =D

                                               // Jobbizen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0