Bio i Uppsala

Hallox! jag har varit på bio och sett "ice age 3" i 3D. de nvar skitrolig!! verkligen värd att se! XD sen när filmen var slut och lyset tändes vände jag mig om för att sträcka på mig, så såg jag en jättegullig kille i ögonen! <33 Han log lite. Han var där med sin mamma, pappa och brorsa/kompis (vet inte om vad han var till honom) Båda var skitsöta! sen när vi gick till bilen så gick de precis bakom oss utan att jag visste det. Jag o min familj gick över en utav broarna över Fyrisån. Jag gick och snegla bakom mig och upptäckte att de var borta! :( men sen kollade jag på andra sidan och då gick de där!! =D Båda killarna ( som var typ lika gammla som jag) kollade på moig ofta(<3333!!) sen när vi kom till en korsning så önskade jag att de skulle åt samma håll. Men nej, de gick åt motsatta håll :'( Nästa gång jag är i närheten ska jag spana som f*n XD!!


På måndag kanske jag ska hälsa på Tess och Diva med valpar.


Synes          // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0